foto Londres mais logo galegoenlondres

Botando contas

Nos últimos días desta xeira de cinco anos parécenos que pode ter certo interese ofrecer un balance en cifras desta experiencia marabillosa.
En canto á docencia no IE Cañada Blanch impartimos aulas de galego a unha media de 55 alumnos cada ano, fundamentalmente na ESO pero tamén en Primaria (como materia extraescolar) e nos catro primeiros anos en Bacharelato tendo como eixo un enfoque sociocultural da materia e o uso das TIC. E tamén como docente organizamos nestes 5 anos unhas 260 actividades en galego no propio centro para o alumnado de galego e, en non poucas ocasións, para alumnado que non a escollera como opcional. Isto foi posible grazas á colaboración altruísta e xenerosa da xente convidada, a maioría londoners altamente cualificadas/os. E ao final de cada curso fomos facendo un vídeo-resumo deste traballo: 2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015. E entre esas actividades 4 viaxes a Galicia: no 2011 con 10 alumnos; seguimos no 2012 e logo outra no 2014 e a última con 28 alumnos neste curso.

Unha das aplicacións web que usamos foi o blog Fala Londres, entendido como blog do profesor. Algúns datos para estes cinco anos: 452 entradas, 110.000 visitas, 38 seguidores e un page rank 4. As entradas máis vistas foron a referida á visita que nos fixo Carlos Blanco e cando presentamos a curta Portobello, porque me peta! realizada por Carlos Abeijón co noso alumnado de 3ºESO e finalista do IV certame “Curtas para Rosalía” da AS-PG.

E este traballo viuse recoñecido coa etiqueta Buenas Prácticas 2.0 polo INTEF e coa selección do proxecto por parte de Educabarrié.
Por último, tocante á xestión das redes sociais de Galego en Londres, a páxina facebook Galego en Londres (xurdida dun perfil inicial con ese nome) agrupa, nestes momentos, a máis de 5300 seguidoras/es, a maior parte, integrante da comunidade galega do UK. A conta de twitter ten 1036 seguidoras/es neste momento e chiamos máis de 2300 veces.

One thought on “Botando contas

Leave a Comment


*